Titta vad jag hittade...

                                            Datum: 2009-05-04 Tid: 16:33:59 Kategori: Blandat




Jag använder sällan eller faktiskt aldrig kajal, men för några år sedan (jag tror detta var 2007) så var det huvudingrediensen i min sminkväska. Dock ska jag nog faktiskt inte använda det, mina ögon blir så smala och och fula. Haha, okej kanske inte just så smala på de här bilderna, men annars så.

1 kommentarer                                                                                                                    
  yasse

Hej! Du är väldigt lik en modell-vän till mig från USA. hon heter Cora Skinner ,. du kan säkert se flera bilder av henne på google.se kika!

2009-05-05 l 21:00:15
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: