You can't beat the feeling

                                            Datum: 2009-05-03 Tid: 21:13:52 Kategori: Foton






Idag har det inte varit särskilt fint väder, jag har mest suttit inne vid datorn.
Pillat lite med Windows Movie Maker (för första gången) och skapade min alldeles första film. Dock består den endast av bilder och musik, men den duger allt.
Här är den:




Haha, jag skaffade mig ett eget youtubekonto förut också, men jag var inte tillräckligt smart att ladda upp en film.
Tack Anton, för hjälpen. Jag hoppas jag klarar mig i fortsättningen. ^^
Bilderna ovan är tagna alldeles nyligen vid Hjoån här intill mitt område.
Under tiden jag gick omkring och fotade så såg jag både en and med en ål-liknande fisk i munnen, och en kråka med en likadan fisk i munnen. Dock tappade anden sin fångst för fisken var för hal..



1 kommentarer                                                                                                                    
  din johaan <3

fint schnygging =) <3

2009-05-03 l 22:29:39
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: