Bebissaker :)

                                            Datum: 2009-11-18 Tid: 14:19:50 Kategori: Julia
Jag tänkte lite..
Hur kul är det med en blogg om ENDAST mina klagomål? Inte roligt för er, och inte heller roligt för mig att läsa. Därför tänkte jag nu skriva lite om vad vi (mest jag kanske.. :P) har tänkt mig för möbler och liknande till det lilla knytet. :)


Visst är det fina saker? Båda sakerna är från IKEA och är inte farligt dyrt ju, perfekt för vår knapra budget.
Det bästa är att träslaget är av samma sort som möbler jag redan har i rummet, så det matchar ju fint. För ja, sakerna ska befinna sig i mitt rum, vilket betyder att jag kommer få slänga ut en massa saker för att få plats. Bland annat den vingliga bokhyllan, men det är inga problem!
Skötbordet, som även är en byrå är ju perfekt för barnkläder, blöjor och mycket annat. Priset är ju inte dyrt, men inte billigt heller, men i och med att det även är en byrå så får det gå för den här gången! ;)

Framöver så blir det en liten visit upp till vinden för att se om några gamla barnkläder jag själv använde går att använda även i nuläget. Hoppas det, för det finns en hel del riktigt fina saker där uppe. Och jag vet en som kommer bli glad av att vindsluckan öppnas, och det är inte en människa jag snackar om nu..;)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Beatrice, mamma till Devin ~ 090723 ~

Jag vet vad du menar. Jag mådde också illa de första 16 veckorna, sedan avtog det en aning. Jag är säker på att det kommer avta för dig också, tids nog. Det hoppas jag verkligen, för det var verkligen hemskt, speciellt på mornarna, när man inte kunde äta någonting!



Ja, Devin är lite ovanligt, det var därför vi fastnade för det :) Kevin är ju så vanligt! Han passar att heta Devin också. Annars var vi inne på Isak eller Theodor, men då är vi inne på dessa vanliga tråkiga namn igen :P Hade vi fått en tös så var vi eniga om Livia, så vi bestämde namn ganska tidigt. Har ni funderat något på namn till den lill* ? Vet ni om det är en flicka eller pojk? =) Kram

2009-11-19 l 09:33:53
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: