Jag längtar tills jag vet säkert!

                                            Datum: 2009-11-07 Tid: 16:21:19 Kategori: Blandat
Åh, jag vill veta hur pass långt det har gått!
Jag vet inte hur många gånger jag har läst astrologi om mitt eget stjärntecken, vattumannen. Det står i princip överallt att vattumannen är en typisk människa som "vill kunna och veta allt" och i det här sammanhanget stämmer det in väldigt bra.

På onsdag ska jag till vårdcentralen för blodprover och liknande, jag tror dock inte att jag kommer få reda på något angående graviditetenstiden förrän vid det första ultraljudet som äger rum om 1-2 månader. Det stör mig..
Jag vill kunna veta hur det ser ut där inne i magen just nu, och det är ju lite svårt när man inte vet i vilken vecka jag är i!
Enligt mensen är jag i vecka 14 från och med idag.
Enligt sjukhuset så borde jag vara i vecka 12 nu, och jag antar att jag litar på dem i och med att de tittade med ett ultraljud! ;)

Det var väl mest det jag kände att jag ville dela med mig av idag, haha. Rolig information, jag vet! ;)
Hur som helst så har jag idag bara varit hemma. Hade planer på att fara till Emelie i Tibro men så blev inte fallet. Jag klarar knappt av att lämna huset känns det som, jag bara spyr ner allt och alla, eller svimmar haha! Uuuusch!

3 kommentarer                                                                                                                    
  Marika

Ha en mysig söndag(:

2009-11-08 l 16:23:55
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
  Marika

SVAR: Tack(:

2009-11-08 l 22:41:07
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
  Marika

Ha en bra dag:)

2009-11-14 l 10:48:46
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: