Julig design! :D

                                            Datum: 2009-11-27 Tid: 13:57:55 Kategori: Vardagslyx
Jag var så otroligt sugen på en julig design att jag inte kunde motstå den här söta läckerbiten! Är bilden i headern inte helt fantastisk? :) <3

Klockan närmar sig 2 på eftermiddagen och det enda jag har fått ner idag (pga. lathet och rädsla för illamående om jag reser mig kan tilläggas) är ett glas apelsinsaft (favoriten!) och 3 bitar choklad. Det kanske inte är den bästa dieten, och heller inte den bästa kosten att äta om man har ett barn (eller foster) i magen som behöver mycket näring.

Har i alla fall tagit lite luft idag då jag hämtade posten. Jag hade fått två små paket med roliga saker i. Dels en kortläsare från Nordea så att jag numera kan betala saker via nätet (perfekt!) och en julklapp till Johan. Dock vet jag inte om jag ska ta det/den själv i stället...;)

Idag har jag även kommit på att jag gillar Missan väldigt mycket när hon är på avstånd. Har aldrig riktigt insett det förut men egentligen är det ju bara obehagligt med en liten katt som med en blöt nos närmar sig och är helt GALEN för att hon är så sugen på godis.. Då är hon sötare nu när hon ligger på bordet ett par meter ifrån. Kanske är det för att jag är så otroligt ovan vid att hon är nära, eller också kan jag vara dum i huvudet. Vi är väl rätt lika jag och Missan (inte bara utseendemässigt), vi gillar saker när de är på avstånd! ;D

Nu ska jag våga mig upp ur sängen och leta efter något ätbart... :)
Puss

1 kommentarer                                                                                                                    
  Beatrice, mamma till Devin ~090723~

Åh, gör du din design själv?

Jag skulle vilja ha en ny bloggdesign, men har inte photoshop :/

2009-11-27 l 16:41:31
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: