School!

                                            Datum: 2009-11-03 Tid: 16:30:54 Kategori: School
Idag var jag i skolan för första gången sedan den 17 september. Vilken otroligt lång tid! Jag har faktiskt aldrig någonsin i mitt liv varit borta så länge från skolan (om man inte räknar sommarloven..).

Hur som helst så hade jag inga lektioner idag, utan jag gick enbart dit för att prata lite med studievägledaren och en del lärare. Det gick kanonbra, trots att jag var jättenervös innan. Känner ni till den där känslan man har i kroppen när man varit borta från skolan en längre tid och inte riktigt känner att man tillhör längre..?

Innan var jag nästan helt säker på att jag inte kommer kunna få något slutbetyg, vilket också visade sig vara sant.
Som det ser ut nu så kommer det att fattas 150 poäng för mig. 150 poäng som jag enkelt kan läsa in på komvux sen om jag vill ha ett godkänt slutbetyg och kunna plugga vidare, vilket jag vill. Det som är så bra är att dessa poäng inte behöver innebära att jag ska läsa de kurserna jag inte klarar nu, utan jag kan välja vilka jag vill! Bland annat psykologi som jag tycker så mycket om!

Jag älskar allting som har med psykologi att göra, och vill verkligen lära mig hur människan fungerar. Men jag vill inte jobba med människor, utan med djur! Hur hänger det ihop!?

Befann mig i skolan i en timme ungefär, och hann prata med en hel del. I morgon ska jag dit igen eftersom det ändå är en relativt kort dag. Wonderful! :)
2 kommentarer                                                                                                                    
  Tobias

Ja usch för det här tråkiga vädret!



Jag smörjer alltid in mig, det är då man får den snyggaste brännan :D

2009-11-03 l 16:41:50
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
  Marika

Ha en mysig kväll vännen(:

2009-11-03 l 21:39:14
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: