Ansiktsmask

                                            Datum: 2009-10-19 Tid: 12:40:21 Kategori: Blandat
Nu luktar det en blandning av honung och havregryn här på nedervåningen!

För ett ögonblick trodde min lilla hjärna att det var chokladbolls-bak på g, men så var inte fallet. Jag skulle testa att göra den där ansiktsmasken som jag skrivit om tidigare.
(senaste inlägget i kategorin Skönhetstips)
Hoppas och tror att den ska göra någon nytta! Jag gillar verklilgen att göra egna ansiktsmasker, och inte köpa sådana där billiga (som ändå aldrig funkar på mig!) saker med en massa kemikalier i. Äkta vara ska det vara! ;D

Medan blandningen står på bordet och svalnar så tänkte jag uppdatera lite i alla fall!

Med tanke på att jag bara legat hemma den senaste tiden så är jag otroligt ofräsch, även om jag har duschat emellanåt! Håret behöver klippas och hela jag skulle behöva en riktig skrubbning! Men det får vänta. Det jag kan göra idag är i alla fall att fräscha till ögonbrynen och lägga dit en ansiktsmask, vi får väl se hur långt det räcker. ^^

Jag ska försöka ta mig ner till stadens bibliotek alldeles strax och lämna tillbaka två böcker som jag har glömt av. Har dock inte fått någon påminnelse ännu så om jag har tur kanske de har glömt av mig! ;O

Nu ska jag se om den lilla smeten har svalnat något, pusspuss!



4 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

nej vi har inte beställt innan:( de åker väl runt till alla skolor och tog eran innan;) men snart så!! fast det kommer ju nästan år.. typ april:(



hoppas vi kan träffas snart igen<3

2009-10-19 l 20:00:24
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Marika

Hej vännen! Hoppas du mår bra, kul att du uppdaterar igen(:

Kram

2009-10-21 l 21:24:23
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
  Tobias

det kan nog hända, tur att du kunde då ;)

2009-10-22 l 18:43:45
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
  Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2009-10-24 l 11:50:47
Blogg/hemsida: http://mjackson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: