Hoohooo :D

                                            Datum: 2009-10-11 Tid: 21:59:57 Kategori: Vardagslyx
Hoho :]

Nu får det banne mig vara dags för ett inlägg i min lilla blogg, jag har bestämt mig - jag SKA komma igång igen!
Låt det ta sin lilla tid bara, kära vänner! ;D

Den senaste veckan har jag suttit klistrad framför datorn och sett en massa gamla avsnitt från Parlamentet och liknande. Det är så roligt så att jag tror jag spricker, kolla videon nedan säger jag bara, slutet är bäst! :)

Johan Glans <3

Jag ska alldeles strax lägga mig för jag är sjukt trött (fastän jag sov hela eftermiddagen). Och förresten, vill ni veta en underbar grej?.. Klart ni vill! :D
JAG HAR FÅTT EN BIL! :D

Det är inget märkvärdigt, men jag älskar min lilla saab.
Mamma & pappa var nere i Göteborg idag och införskaffade en ny (för oss, den är från -98 så rätt old ändå..) Honda! Med andra ord så ska jag få ta över den gamla pärlan som jag så många gånger har kört!
Jag ska vårda den som ett barn <3

Nu längtar jag rätt hårt till körkortet...men vecka 44 ska jag på en intensivkurs i Karlsborg! Och snälla, UNDERBARA Cajsa har varit här och lämnat sina teoriböcker så jag har faktiskt redan satt igång med att läsa! Än så länge har jag inte kommit så långt dock, bara hunnit läsa om att man ska gå varsamt fram, köra på rätt sida vägen och anpassa hastigheten efter väglag och liknande! Underbart! ;D

Jag har så snälla kompisar så :]
Av Cajsa & Marie fick jag en så söt liten "Bästa vänner-bok" som jag tittar i var dag, det finns jättefina bilder på djur där i och väldigt fina citat. Jag borde skriva ner dem i bloggen! :)
Av Emelie fick jag en superfin bukett med blommor, de står fortfarande i sin vas på mitt skrivbord, Ovissna! :D Tack ni 3 <3

Kolla videon älsklingar! :) <3

Gonatt och sov gott :)

1 kommentarer                                                                                                                    
  Tobias

Jag tror lokalen var tom, vi får hoppas det i alla fall =)

2009-10-11 l 22:42:12
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: