"Kladdeg"

                                            Datum: 2009-10-15 Tid: 19:53:17 Kategori: Blandat
Även om "kladdkakan" är mer som en deg på nytt så är den alldeles underbart god! Den godaste jag någonsin har ätit, om jag ska vara ärlig.
Där har vi det bevisat!
Hur sjuk jag än är så kommer jag alltid att kunna göra en kladdkaka! ;>

Med tanke på att vi inte hade något ströbröd så är där ingen hård botten heller, den är bara helt underbar!
Jag kan lägga ut receptet någon annan dag! :)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: