My life

                                            Datum: 2009-10-06 Tid: 13:06:50 Kategori: Blandat
Helt otroligt att det fortfarande är så många som läser varje dag. :O
Men tack för att ni stannar kvar ändå! <3 Trots min kassa uppdatering..

Jag känner mig som en idiot, en sjuk jävel som inte klarar av någonting, inte ens gå till skolan. Jag menar, vad har jag för liv egentligen?

Vaknar på morgonen när folket i huset försvinner iväg till skola och jobb. Jag somnar om, vaknar igen runt 11-12 och mår så illa och är trots nattens vila lika sjukt trött som alltid.
Jag reser mig sakta och går med spyhinken ner för att få i mig något att äta. Det går inte. Jag lägger mig i soffan, fortfarande med hinken ifall något händer.
Jag dricker lite oboy, tuggar på en macka men får aldrig ner det.
Seeeeeen spyr jag, gallan och hela skiten åker med och jag mår äntligen bra igen. Dvs. inget illamående.
Skyndar mig att äta äta äta och återigen äta, jag måste passa på när jag mår som bäst.
När jag har ätit färdigt börjar illamåendet komma tillbaka, och jag blir kvar i soffan hela dagen, om jag mot all förmodan inte går upp på rummet och lägger mig i sängen och sover, som igår.

Kul liv va? ;>
Jag är ju en tönt som inte klarar av någonting. Herregud det är väl bara att må illa då, men det är inte så bara. Fan. Illamåendet + tröttheten gör att jag knappt orkar gå, hur ska jag då ta mig till skolan? Jag får helt enkelt hoppa av. Fast inte än. Jag ska hinna färdigt lite till bara.

PUSS på er <3 Hemskt inlägg, men såå sant!
3 kommentarer                                                                                                                    
  Milja

Kämpa på Melinda, det blir bättre snart :)

2009-10-06 l 13:32:36
Blogg/hemsida: http://hyperaktivitet.blogg.se/
  Tobias

okej fan vad nice :D ska lätt prova på innan jag dör!



ja den båten verkar ball!

2009-10-07 l 11:25:29
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
  Marika

Klart man kollar om du har uppdaterat(:

Hoppas du haft en någorlunda bra helg!

2009-10-11 l 11:02:17
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: