090909

                                            Datum: 2009-09-09 Tid: 10:19:58 Kategori: Blandat
Det är inte var dag som datumet består av endast 2 siffror, som idag.
Men, måste det inte varit 090909 den 9 september år 1909, och år 1809 osv.? I så fall så är det ju inget speciellt. :c

Idag vaknade jag upp på morgonen och grät, jag var så rörd efter nattens drömmar. Det var så, på riktigt.. samtidigt som det var så "det händer inte". Jag skriver nog ett privat inlägg om det senare.
Hur som helst så blir jag bara sämre för var dag som går; feber, snorig och huvudvärk.

Ska i alla fall ta moppen ner till biblioteket här i Hjo i eftermiddag för att leta efter lite böcker som behövs till ett svenskatal vi ska ha nästa vecka. Talet ska handla om svordomar, spännande. Vi får väl se vad jag kan luska fram för böcker.

Bilden har jag som bakgrundsbild på datorn för övrigt.


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: