After I'm dead

                                            Datum: 2009-09-27 Tid: 19:07:22 Kategori: Blandat
{Åh, jag känner mig glad, samtidigt som jag är lite rädd.
Lite nervös, men samtidigt inte.}

Fixade i ordning vinterkaninburen nyss, så nu befinner sig Nelly i den. Nymålad (vit) med skydd för taket och nytt nät. Jag orkade inte vänta tills i morgon med att köpa ett nytt, starkt nät, utan tog hönsnätet vi redan hade hemma. Det får duga tills vidare. Märker jag att det är avtuggat så får jag nog dock överväga att byta..

Mamma har bakat päronpaj, vilket jag aldrig tidigare har testat, så det blir premiär alldeles strax! [Hoppas att den är godare än pappas vidbrända brunsås han försökte sig på till middagen innan..]

Känner fortfarande att jag inte har särskilt mycket att blogga om, jag hoppas att lusten återvänder! Det gör den nog, det brukar den göra i alla fall! ;>
Ha det bra nu mina vänner! Ta hand om er! <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Du ska vara glad och bara lagom nervös<3

finns för dig snygging!! <3

2009-09-27 l 19:26:52
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: