Inredning & film

                                            Datum: 2009-09-06 Tid: 18:15:06 Kategori: Blandat
Jag sitter och tänker på hur otroligt mycket jag längtar tills jag bor i mitt eget hus!
Mamma har en massa inredningstidningar överallt så jag är ju som i extas.

Det är i Drömhem & Trädgård jag såg det senaste som jag så gärna vill ha själv. De har inrett ett badrum så sjukt fint så jag vill bara dö, alternativt flytta dit.. ;)
Jag ska verkligen inte ha något IKEA-hem där allting man har kommer från IKEA för en billig penning. Självklart kommer jag säker köpa basgrejerna där (för jag gillar IKEA :$), men kuddar (särskilt kuddfodral), tvålpumpar, tavlor, burkar och sådana där saker, det köper jag någon annanstans.
Åh gud vad jag längtar.

I det senaste numret av tidningen är badrummet inrett med rosa också, hur snyggt som helst. Rosa handdukar, fat, ljus, rosor osv. I can't wait!
Något som inspirerade mig mycket också är att ha kakelvägg, och att sätta dit sitt eget personliga fotokakel. På bilderna i tidningen har de rosa blommor som motiv, men man kan ju ha exakt precis vad man vill. (Men blommor kanske passar bra för mig eftersom det i stort sett är det enda jag fotar?;))

Min älskade Johan kommer snart och har med sig filmen Män som hatar kvinnor. Det känns som om jag är den enda i hela Sverige som inte har sett den ännu, men alla säger ju att den är bra, så det litar jag på. Hoppas den inte är hemsk bara, alltså fööör hemsk..

 



2 kommentarer                                                                                                                    
  JULIA'S D60

sv: Oj, jag vet inte exakt vad allt heter, men jag hade kameran på M och hade på "BULB" effekt :)

2009-09-06 l 18:44:26
Blogg/hemsida: http://nikons.blogg.se/
  Malin

Fin blogg! :)

2009-09-06 l 19:31:48
Blogg/hemsida: http://malinforsgren.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: