Italien here I come

                                            Datum: 2009-09-16 Tid: 21:41:27 Kategori: Vardagslyx
Förlåt att jag inte har uppdaterat på ett tag! Jag har haft rätt mycket tankar i huvudet..

Tyvärr lär inte uppdateringen förbättras den kommande veckan eftersom jag i morgon tar flyget till Italien!
Redan innan fem i morgon måste jag ta mig upp, för klockan 06:00 ska vi vara på skolan. 2 packade resväskor står i mitt rum och de ska med i morgon.
Herregud det är ju nästan skrattretande.. Vet ni vad jag har i den stora resväskan?
En liten väska, 4 påsar godis (till projektet) 1 spray, 1 par skor och... jaaa, det var allt!

Jag blev så sur. Väskan får endast väga 7½ kilo eftersom vi måste vara 2 personer/väska. Bara väskan i sig väger 4 kg och godiset väger 2 kg. Med andra ord får jag ha allt av värde och ja, nästan allt annat också, i handbagaget.

Jag vet inte riktigt vad jag kan skriva mer...
Lånade serien Ebba & Didrik av Susanne igår som jag tittade lite på. 3 avsnitt blev det igårkväll i alla fall! Egentligen vet jag inte riktigt vad det är som är bra med den, men jag gillar den i alla fall!
Ni kommer väl ihåg Ebba & Didrik? :D Annars blir jag sur ;p

Nu ska jag fortsätta packa, och sen sova!
Ska ju upp tidigt i morrn, som sagt!
Pusspuss på mina älskade läsare! Vi hörs sen när jag kommer hem igen, den 24 september!
3 kommentarer                                                                                                                    
  Sara

Hoppas du får en trevlig Italien semester =) Vill ut och resa jag med. Men måste först få tag på ett jobb och spara lite pengar... Livet är inte alltid så lätt tyvärr :(



Ta många fina semesterbilder som du kan visa upp när du kommer hem igen förresten! :D

2009-09-16 l 22:56:43
Blogg/hemsida: http://sabefa.blogg.se/
  mojje

bon voyage

2009-09-16 l 23:43:26
  Emma

Kolla hit! Exklusiv tävling! -----> http://modette.se/Market/Annons/?classifiedId=21400

2009-09-18 l 18:11:37
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: