Jävla grannar

                                            Datum: 2009-09-06 Tid: 21:48:33 Kategori: Blandat
Jag blir så less... detta är anledningen till att jag vill bo enskilt utan en enda förbaskad granne!

Jag bor i en villa, ett hus -kalla det vad ni vill. Men ett hus i alla fall, som ligger i ett villaområde med ett antal hus både bakom, framför och åt sidorna av huset.
Hela kvällen (och en massa andra kvällar också) så spelar en av grannarna hög musik i form av endast Nordman och Takida.
The door is not open..
Det finns ingen låt som jag hatar så mycket som den just nu! Skjut den där förbaskade stereon som spelar sådandär skitmusik.

Vad ska jag ta mig till? Skivan de har går på repeat och har gjort det i ett flertal timmar nu. I början hade jag fönstret öppet, men jag stängde det för en stund sen. Ingen skillnad..
Det är ju ändå en sen söndagskväll, vad tänker de med egentligen? Antagligen ingenting eftersom dårarna som bor där är 50+ och 30- -sambos!

Nåväl, jag mår illa och ska lägga mig och läsa läxan nu. Såg i min kalender att talet inte är förrän nästa vecka, så jag känner mig ändå något lugn. Jag ska öva som fan på det, det ska bli bra!
Vi hörs i morrn kära ni! ♥

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: