Photoshop photoshop

                                            Datum: 2009-09-09 Tid: 16:38:54 Kategori: Photoshop

 

Hur coolt är det inte? :)

Efter att ha besökt moderskeppet, och gett Webb-TV en chans, så har jag återigen funnit intresset för photoshop. Jag kan säga att, även om det inte ser ut som om det krävs så mycket jobb för att åstadkomma detta, så tar det ett bra tag med tanke på allt pill som görs. Man ska vara noga för att det ska bli bra serrni! ;) (Jag vet att det är lite suddigt på översta bilden men det är faktiskt meningen.. kanterna blev så hemska annars!)

3 kommentarer                                                                                                                    
  Elina

Hehe ok, men det är ju ett fint namn :)

Brorsan till Pölsa heter Sune :) Skapligt vanligt! Mamma katt heter Bumsan :) hihi!

2009-09-09 l 16:44:50
Blogg/hemsida: http://eliiinas.blogg.se/
  becca

vem är inte nervös? :P

men jag blir oxå alltid fuul :S

hehe okej ;)

PUSS

2009-09-09 l 18:27:54
Blogg/hemsida: http://beccabacken.blogg.se/
  maja.

gud vilken snygg blogg.

bra du är på att photosshopa

2009-09-09 l 21:23:16
Blogg/hemsida: http://maajis.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: