Wanna be loved

                                            Datum: 2009-09-02 Tid: 21:26:49 Kategori: Foton

 

Jag har haft tofs heeeeeeeeela dagen idag, och det syns! Haha ;)

Hmm, jag är så sjukt, SJUKT trött så jag tror att jag kan somna nu på stört. Men det får jag inte göra, inte förrän jag har läst min läxa i Naturkunskapsboken.

Eftersom jag ändå hade kameran framme så tänkte jag; varför inte? :) Lite nya bilder skadar väl aldrig, jag som aldrig tar kort längre! ;O
Koftan eller vad man ska kalla den är ju som sagt ny, ni såg den väl för ett par inläggsen, men här ser ni den lite bättre. Den är underbar. Ah, och justde! Igår köpte jag ju ett nytt vitt linne också, på Gina Tricot. Det har jag under. ^^,

 

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: