10-lista

                                            Datum: 2010-04-12 Tid: 21:41:13 Kategori: Listor
Tio saker som jag är glad för idag:
1. Vädret har varit på topp!
2. Naturkunskapsprovet gick hyfsat bra!
3. Bebisen rör sig i magen hela tiden och det tar jag som ett friskhetstecken!
4. Jag åkte med mamma in till skolan och slapp bussen + promenad i morse.
5. Mina djur mår bra.
6. Mitt rum är städat och garderoberna är i ordning.
7. Det är bara 40 dagar kvar till BF.
8. Jag är frisk och pigg och glad.
9. Jag fotade för första gången på länge.
10. Jag förstod nästan elläran under naturkunskapslektionen förut.

Jag borde göra en sån här lista varje dag, för då inser man att livet är rätt härligt (även om det känns skit vissa dagar). Godnatt :}
2 kommentarer                                                                                                                    
  carolina

grattis till naturkunskapsprovet :) jag mår inte illa längre, men spydde hela vecka 7-15, haha ;)

hur mår du då? du ska ju ha snart!! mysigt =)

2010-04-13 l 15:58:38
Blogg/hemsida: http://acarolinas.blogg.se/
  LYDIA

sv: Ååh, när är det beräknat? :D

Taaaaack^^

2010-04-13 l 20:18:25
Blogg/hemsida: http://lydiajosefine.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: