14 cm snopp och 17 månader tillsammans!

                                            Datum: 2010-04-04 Tid: 22:28:44 Kategori: Sjukt/roligt
Haha jösses.

Jag kom in på en sida {LÄNK} nyligen eftersom jag skulle räkna ut hur många dagar jag & Johan varit tillsammans idag, svaret blev 516 dagar! Det lät ganska lite om jag ska vara ärlig, men å andra sidan är det nog korrekt. Hur som helst så klickade jag mig vidare på sidan och kunde inte låta bli att "Räkna ut hur stor snopp du skulle haft om du vore man". Fick fylla i ett par frågor och fick det hemska svaret: 14 cm i erigerat tillstånd! Herregud eller!? 14 cm är ju praktiskt taget ingenting, vilken jävla minikuk jag skulle haft! Tur att jag inte är man säger jag bara, jag hade garanterat blivit mobbad i omklädningsrummet..

 

För att fylla ut det här inlägget med något vettigt så kan jag då förtydliga att jag & Johan idag varit ett par i 17 månader, det närmar sig 1 ½ år! Har aldrig varit ihop med någon såhär länge innan, men det känns kanonbra! ♥ Dock betyder ju detta att vi endast hade varit ihop i 9 månader när jag blev gravid... snacka om att köra igång direkt, haha.. Jag tror dock att hur unga vi än är, så kommer vi att bli bra föräldrar till vårt barn (en förälder blir inte bättre med åren..Det enda jag kan hålla med om i så fall är att man har mer erfarenhet som äldre, och antagligen en inkomst och ett bra boende, men det är inte alla vuxna som har det!). Folk har säkerligen blandade åsikter om vår ålder, hur länge vi varit tillsammans och öh... säkert många fler saker, men varför vänta egentligen? Man vet ju aldrig när man dör menar jag! :D Jösses vad jag babblar på nu, snart får det vara nog! Det jag kort och gott ville få fram är att jag älskar min (min och min, han är väl sin egen, men jaja;)) sötnos Johan! :)


Nu ska jag lägga mig och sova, ciao!

[Leon tar efter sin far vad gäller trummorna... jag fick värsta trumsolot rätt i magen förut, haha häftig känsla!]

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: