Annandag påsk!

                                            Datum: 2010-04-05 Tid: 13:01:07 Kategori: Blandat
Ingen sol idag inte, istället en massa snöslask och grå himmel. Nåväl, april är som det är, men jag hoppas att den här månaden för med sig mer sol än snö...Jag vill få lite färg i mitt bleka nylle!

Sedan jag fick reda på att jag var gravid så har halloween, julafton, nyårsafton, sportlovet & påsklovet flutit förbi i en hyfsat snabb takt. När jag i semtember insåg att barnet inte skulle komma förrän i maj kändes det som en evighet, men den där evigheten är snart förbi minsann! Nu ska bara valborgsmässoafton flyga förbi också, och när det sedan är pingst så är det dags. Det är ju rätt fint faktiskt, att det beräknade födelsedatumet är på självaste Pingstafton. Jag tycker att den 22 maj låter rätt fint, så det skulle inte skada om det blev den dagen! :} Den dagen, eller den 24 eller 26, då är jag nöjd! ;) (Jag döptes nämligen den 26 maj 1991, kan ju vara kul...)

Idag ska jag byta rum, från ett ljust till ett mörkt. Känns lite tråkigt eftersom jag gillar mina vita väggar och 2 fönster. Nu får jag istället beige väggar (med en svart fondvägg) och ynka 1 fönster. Det positiva är väl i så fall att det blir ett fönster mindre att hålla rent, och sen givetvis att rummet ligger på nedervåningen och att jag slipper trappan med bebisen sen (även den tunga magen). ♥ Ååh vår söta lilla bebis, jag längtar efter dig! ♥ Han/hon är så välkommen av allt och alla (till och med Missan verkar förtjust!) så det kommer bli kanonbra! Det är jag säker på. :)

Förutom att byta rum ska jag idag plugga lite. Har en inlämning som ska vara inlämnad ikväll och även en religionsläxa tills i morgon. Tyvärr verkar elevpresens inte fungera för tillfället så jag kan inte hämta hem det jag behöver - känns ju kanon! Har även prov i religion på torsdag så jag kan verkligen behöva komma in på presens... Fuck!

Nu ska jag göra nåt annat.
Ciao! :}
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: