Babybox

                                            Datum: 2010-04-14 Tid: 21:30:34 Kategori: Julia
Jag har precis beställt en Babybox till lillen från Pampers! Det var Cajsa som tipsade mig om det och varför inte - det är ju ändå gratis! Nedan kan ni läsa vad som följer med i paketet, som jag för övrigt ska hämta ut på Babyproffsen i Skövde!

  • Pampers New Baby Blöjor, Pampers Sensitive tvättservetter, Pampers Magasin och DVD
  • Blöjhink från Angelcare
  • Mätsticka från Fisher Price
  • Amningsinlägg från Pigeon
  • Tidning Vänta Barn från Vi Föräldrar
  • Information från Go'boken
  • Lactacyd Intimate Care 50 ml + Female Kit
  • Fläckborttagningsmedel från Vanish
  • Liten bok för nyblivna föräldrar
Dock kan urvalet variera..
Men det låter underbart tycker jag! :D
3 kommentarer                                                                                                                    
  Beatrice Bäckstrand

Härligt! Jag hämtade också ut dessa paket från libero och pampers när jag väntade Devin :)

2010-04-15 l 07:49:25
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
  Emelie, Mamma till David

Grattis till bebisen i magen! :D När är du beräknad? :)



Okej :) Jag kollade faktiskt upp vad det var för fel på Nowalex till dig. Så här stod det: Allvarliga klämrisker, öppningar där fingrar kan fastna, vassa kanter och små delar som lossnar, innertyget i liggdelen är dåligt fastsatt så att barnet kan få det över ansiktet, selen sitter lös m.m.

Kolla upp dom sakerna ,jag skrev, på vagnen :)

Ha en bra dag!

2010-04-15 l 13:05:28
Blogg/hemsida: http://davidminprins.blogg.se/
  Beatrice Bäckstrand

Nej alltså det var ju våtservetter, blöjor, haklappar, någon leksak, rabattkuponger, m.m.. Jag har fått användning för alltsammans faktiskt! Jättebra var det som jag fick! :)

2010-04-15 l 15:02:27
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: