Jag klarade det!!

                                            Datum: 2010-04-29 Tid: 17:10:28 Kategori: Blandat
Åh, nu känner jag mig duktig. Jag känner mig snarare nöjd!
Hade omprov i ellära tidigare idag och jag klarade det! Minns för tillfället inte mina poäng, jag tror att det var 12. Fast då å andra sidan så vet jag inte vad som krävdes för att få godkänt. xD Nåväl, nu är jag av med fysiken och jag kan fokusera framåt!! Aldrig mer fysik för min del kan jag säga!

Bad även att få se mitt prov som jag gjorde i måndags, även det naturkunskap. Jag kommer aldrig bli av med den där naturkunskapen.. Mitt hårda slit resulterade i ett VG, jag är extremt nöjd! :} Hade ju 4 prov efter mig på grund av att jag var borta så mycket i höstas, och nu har jag klarat av 3 av dem. Resultaten har varit: VG, VG & VG+. (Notera att VG+ var i samhällskunskap, och då är jag verkligen ingen samhällsmänniska. Jag VILL ju vara naturmänniska, men det ser illa ut just nu... :P)

Öh, vad kan jag mer skriva förutom betyg hit & dit...? Åt nyss en bulle och en bit sockerkaka tillsammans med mjölk. Man skulle kunna tro att jag har producerat allting själv. ♥ Bullarna har jag bakat, sockerkakan har jag bakat... dock (och tur är väl det!!) så är mjölken från en ko, och inte från mig själv. ;)

Justde, jag hade fått en fråga! :D Eller fråga och fråga, haha det kanske mer var en liten önskning! =) Nämligen att jag ska skriva lite om hur min kropp har förändrats under graviditeten. Hmm, en ganska klurig en faktiskt! Först och främst så har hela jag blivit tyngre och klumpigare. Ett bra exempel på när jag känner mig klumpig är när jag inte orkar ta 2 trappsteg åt gången i en trappa! Det blir så otroligt tungt för mina ben! Dessutom är jag ju inte lika smidig längre, till exempel när det gäller att kliva över höga saker (nu vet jag inte hur smidig jag var innan...men bra mycket mer i alla fall!).

Stundtals märker jag knappt av att jag är gravid faktiskt, då allting flyter på som det brukade göra innan. Dock märks det tydligt av när jag är ute och rör mig. Jag får håll nästan direkt och blir så otroligt andfådd! Fötterna tar ganska mycket stryk också eftersom de får bära på en sådan tung kropp, stackars fossingar! ♥ En grej till som kan vara värd att ta upp är att jag när jag ligger i sängen nästan svimmar! Då kommer det så otroligt mycket blod upp i huvudet så att hela jag blir snurrig och varm. Dubbla kuddar är en rekommendation! ;)

Nu vet jag inte hur pass bra jag svarade på frågan...är något oklart så hojta till! ;) Har ni fler frågor, tveka inte att fråga! :)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

Jättebra svar, tack! :) Grattis till betygen btw!:) Och lycka till med förlossningar, föräldraskap och allt som väntar :)

2010-05-02 l 13:12:23
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: