Min måndag

                                            Datum: 2010-04-19 Tid: 19:46:38 Kategori: Vardagslyx
Dagen idag har varit bra, åtminstone okej!
Åkte med mamma och Adam in till skolan i morse och slapp därmed ta bussen vilket var en fördel. Adam skulle ha utvecklingssamtal, that's why! Satt och snackade med lite människor och hann till och med äta en glass med Milja innan den första lektionen startade 08:20. Jag tog en goding till dubbelnougat medan Milja testade på någon ny svampglass, haha jag undrar om hon kommer köpa den igen...?! :')

Lektionen var lärarfri vilket betydde ytterligare en frukost för min del. Visst, jag väger 82 kg redan, kanske är det
nog snart tänker ni.. men nej jag tycker allt att jag kan passa på att äta nu innan jag måste börjaa tänka på mängden mat igen.. Hmm, kanske är det så kvinnor tänker med många barn!?!? "Är jag gravid behöver jag inte tänka på vad jag äter eftersom jag ändå kan skylla på att jag är gravid! Därför ska jag ha många barn så att jag jämt kan vara gravid!" Haha, kanske inte.. ;D

Hade håltimme och åkte tillsammans med Anton, Milja och Susanne och tvättade Antons bild på OKQ8. Okej, jag såg mest på eftersom jag inte ville anstränga min stackars mage men jag hjälpte till lite i slutet i alla fall genom att torka av bakrutan en smula. :') Kände mig så otroligt hjälpsam! Jag och Susanne hann även med en liten visit vid en liten damm där vi plockade oss varsin påsklilja!

Lilla bebisen har rört på sig väldigt mycket nu på eftermiddagen/kvällen och jag började nästan (som vanligt) tro att det faktiskt var dags för bb nu. Det tryckte på nåt så fruktansvärt nertill och för något ögonblick kunde jag knappt röra mig. Sedan börjar tankebanorna ändra sig lite nu faktiskt eftersom bebisen hickar så mycket.. kanske är det en liten tjej i alla fall!? Det sägs ju att flickbebisar hickar mer än pojkbebisar.. Haha nu kom det ett trumsolo!! :D

Puss och kram!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Melinda - Mamma till Maja ♥

Maja hickade supermkt i magen i slutet av graviditeten :P Jag tror du får en flicka, går på känslan ;)

2010-04-19 l 21:40:48
Blogg/hemsida: http://melindawingren.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: