Nu har jag mitt gamla rum igen!

                                            Datum: 2010-04-05 Tid: 17:55:55 Kategori: Blandat
Som rubriken lyder så sitter jag återigen i mitt gamla rum, eller nya om man så vill. Bodde i det här rummet för ett antal år sedan och då var det målat i färgen messmörsgult! Kan ni tänka er hur det såg ut? Alla möbler jag hade var röda, så det var en härlig blandning må jag säga...

Nu är det dock inte gult, utan beige som jag skrev innan. Det blev inte alls så mörkt som jag först tänkt mig, riktigt mysigt faktiskt. Har dammat och dammsugit golv och tak så här inne måste lillbebisen trivas sen. Sixten är fortfarande lite fundersam för han tittar för fullt när vi grejar här...Just nu håller pappa på att sätta fast nya skåpshandtag på garderoberna. De är nymålade i vitt så det är riktigt snyggt! Bilder kommer sen när det är mer ordning här inne! ;)

Fanny skickade över alla kompendier som jag behöver för religionsprovet, TACK så mycket! Jäkla presens att inte fungera, det suger ju! Justde! Mamma och pappa var i Skövde förut och de köpte en vit badbalja till lillen! Kanon ju, då slipper jag tänka på det på lördag när vi ska ner till IKEA och handla prylar! Det finns ett litet fack på baljan där man kan lägga tvålen och även en liten kant i själva baljan så att barnet sedan kan sitta upp utan att glida ner (när det är större givetvis..)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: