Only time

                                            Datum: 2010-04-27 Tid: 10:33:49 Kategori: Vardagslyx
Sovmorgon! Himla skönt måste jag säga...
Har precis ätit frukost som bestod av en macka med leverpastej, oboy och sen en underbar vattenmelon till "efterrätt". Okej jag åt inte hela melonen haha, men en liten bit! :}

Missan kom gående emot mig när jag gick upp och ville ut i trädgården. Dock struntade jag i hennes lilla önskning eftersom hon ändå bara kryper under altanen och inte kommer ut därifrån sen. Sist fick jag ju lägga mig på gräsmattan och lyfta på nätet så att hon kunde trycka sig ut, - det gör jag inte om! Vi har nämligen ett nät under "trädäcket" just för att djur inte ska krypa under, men det verkar ju inte hjälpa. In kommer de om de trycker sig in, men inte ut!

Måste bara skriva lite om min mage! Under hela gårdagen var den fullkomligt stenhård, så även nu. Jag har två funderingar:
»Bebisen är så stor att den helt enkelt behöver all plats den kan få.
»Bebisen har vänt på sig och ligger nu konstigt så att hela magen blir hård pga. det.


Hmm, låt oss hoppas på det förstnämnda! Vad gulligt det skulle vara en med stor, rejäl bebis! :}


Only time - Enya

Skönt med lite lugn musik såhär på tisdagsmorgonen! Senare idag ska jag in till skolan för att ha religion, vi ska prata om satanism! Det kan jag ingenting om, så det blir väl spännande I guess..
2 kommentarer                                                                                                                    
  Sanna

hej !

Allt bra med dig ?



Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ? Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar

http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment



kram Sanna

2010-04-27 l 11:56:05
Blogg/hemsida: http://moonzanna.se
  Malin, 19 och gravid

haha, okej!

Det va ju skönt att de försvann då, hade nog inte varit roligt att gå med det i flera månader :p

Jo, jag tror nog den gör det.

Jag vaknar alltid vid 4 tiden och sedan vid sex så jag börjar bli van redan nu men det är ju bara bra det :-)

2010-04-27 l 12:13:03
Blogg/hemsida: http://mmylove.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: