Onsdagskväll

                                            Datum: 2010-04-28 Tid: 19:25:30 Kategori: Vardagslyx
Hallå där :}

Nu har jag läst på lite om elläran. Ena sekunden är jag övertygad om att jag inte kommer klara det medan jag i andra sekunden tror att jag faktiskt har en liten chans att klara det. Det är ju ändå bara ett G-prov, det borde ju vara lätt då? Har även en redovisning i organisation & ledarskap i morgon som jag övat lite på, hmm vi får se hur det går! Det kan vara min sista grej jag gör i det ämnet... då får jag väl anstränga mig lite i alla fall..

Johan kom för en stund sedan med bland annat ännu fler blöjor! Nu ligger det 24 blöjor i min BB-väska, det borde väl räcka för den tiden jag kommer tillbringa där? Haha, det känns väldigt mycket i alla fall eftersom man vanligtvis inte är på BB i mer än 48 timmar. Behöver man byta blöja varannan timma? ;S Nej det kan jag inte tro!

Min sura lilla nos sitter i soffan just nu och tittar på 2 ½ men. Han ser verkligen arg ut... kan det vara för att jag nyss sa att jag inte vill att vårt barn ska behöva stå ut med metal..? J ska sova här inatt i alla fall, riktigt mysigt! ♥

Haha, här är Johan när han skulle ta spexkort med sin klass. Jag känner knappt igen honom! :}

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: