Resultat

                                            Datum: 2010-04-08 Tid: 18:34:17 Kategori: School
Äntligen gav mitt och Antons tjat på fysikläraren resultat.. Vi har tjatat på henne nu i veckor om att hon ska rätta våra omprov, och nu äntligen.

Jag klarade mitt fysikprov...

Det betyder att jag aldrig mer behöver tänka på sån där skit igen.
17/21 poäng fick jag.

Nästa torsdag är det prov om ellära (samma ämne) och shit vad det inte kommer att gå bra. Allt såntdär handlar ju endast om matte, och jag har så svårt för matte!!

Så jävla mycket naturkunskap nu, har prov på måndag också. Det tar aldrig slut..
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: