Tävling hos Teresa

                                            Datum: 2010-04-14 Tid: 17:57:10 Kategori: Julia

För en gångs skull är jag faktiskt med i en tävling! :O Brukar inte ha sådär överdrivet mycket flyt, men jag hoppas absolut på det bästa! Vinner jag så vinner jag en liten "badhandduk" till lilla bebisen, perfekt ju!  Tävlingen hålls hos Teresa och pågår fram tills den 18 april! Tävla du också vetja! Har du inte egna barn så kanske du antingen känner någon som har det, eller har mindre småsyskon som skulle tycka om det! :)

1 kommentarer                                                                                                                    
  Beatrice Bäckstrand

Brukar också läsa hennes blogg ;)

2010-04-14 l 19:53:32
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: