Vårtecken - krokus i trädgården

                                            Datum: 2010-04-12 Tid: 17:20:12 Kategori: Foton

Idag var det banne mig på tiden!

Jag har inte fotat sedan den var fullt med snö på marken och nu kände jag att det var dags igen, innan alla fina vårblommor har blommat färdigt. Mamma satte ner ett gäng lökar i trädgården i höstas och ovan ser ni resultatet, det tog sig riktigt bra. :} Så härligt med blommor, det är det bästa jag vet att fota eftersom de står stilla. Djur har ju tyvärr en tendens att röra på sig precis när man ska knäppa ett kort..

Det var inte så komfortabelt som man kan tro att fota dessa små skönheter. Jag tog en filt som jag la på gräset för att inte bli smutsig, och sen fick jag böja mig ner bäst det gick utan att få för ont i magen. Den är lite i vägen om man säger så! ;}

Lyssnar på den här låten för tillfället:
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: