15:31, 4 februari, 1991

                                            Datum: 2010-02-04 Tid: 07:47:23 Kategori: Vardagslyx

Åh, idag var det exakt 19 år sedan jag föddes på bb här i Skövde. Klockan 15:31, 3790 g, 51 cm lång och 11 dagar efter beräknat födelsedatum. Tiden springer iväg vill jag lova, dock minns jag inte sådär överdrivet mycket från den där dagen då jag föddes. Det enda jag vet var att det var snö ute, och att solen sken!

Sitter redan i skolan faktiskt, det blev att gå upp tidigt trots att det är in födelsedag. Fick dock skjuts till skolan av mamma så att jag slapp ta bussen, det var skönt! Dagens schema är fruktansvärt, och jag slutar sent. Fast för att orka med den här dagen så får jag tänka på det goda jag ska få att äta ikväll, nämligen kassler, ris och ananas i ugn. Åh det är ljuvligt. Senast jag åt det var när jag mådde som mest illa, och jag kan erkänna att jag "kastade upp" allt jag fick i mig, men det var gott ändå!

Det är fortfarande en massa snö ute, den går mig till midjan! Som tur är så är det inte så kallt idag, så man kan vistas ute utan att få köldskador :) När jag trippade till skolan så satt herr och fru Koltrast i ett snöigt träd och tittade på mig, så fina så! Har hittills bara stött på en enda sur varelse idag, och vem det är kan ni nog gissa själva vid det här laget! ;D

Hade en dröm i natt där jag fick VG på mitt naturkunskapsprov för övrigt.
Jag kan ju alltid hoppas på att det stämmer, men jag skulle tyvärr inte tro det! Jag har inte riktigt den turen just nu känner jag. Jag är lite orolig också, för min mage. Den gör lite ont..

Nu börjar jag om typ 30 minuter, ska försöka få nåt gjort ;)
pusspuss
3 kommentarer                                                                                                                    
  Beatrice, mamma till Devin ♥

Ja det var verkligen skönt att få sova på natten och inte gå runt med Devin hela tiden.. :)

2010-02-04 l 08:11:33
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
  Beatrice, mamma till Devin ♥

Grattis!! :)

2010-02-04 l 09:11:52
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
  Carin

Grattis Melinda :) Kram Carin

2010-02-04 l 21:06:40
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: