22/2 -10

                                            Datum: 2010-02-22 Tid: 21:20:25 Kategori: Blandat
För det första måste jag bara skriva GRATTIS till min vän Anton som idag fick sitt efterlängtade körkort!! Jag är bara liiite avundsjuk...

Idag är det 2:ans dag, minst sagt! Skolan var bra, finns väl egentligen inte så mycket mer att säga. Hade utvecklingssamtal och fick ett papper där alla mina betyg står. Min mentor sa att han hade sett värre, och det var ju tur det! ;) Allting verkar lugnt, och hänger jag bara med i allt och gör proven jag missade i höstas så ska nog detta gå kanon!

På grund av snön så är trafiken rätt lidande, HAHA men det tror jag inte att nån av er har missat. Högarna med snö är ju minst sagt SKYHÖGA och jag blir snöblind så fort jag går utanför dörren. Jag skulle egentligen ha tagit 15:17 bussen hem idag, men den hann jag inte med eftersom trafiken var som den var...Jag kom hem en hel timme senare än vad jag hade gjort annars...usch! Jag förstår mig inte på det här vädret. Nu får vi verkligen snö så att vi tiger.. Jag var ute på en liten promenad med min älskling förut och att gå där i all snö kändes både bra och dåligt. Väldigt mysigt var det eftersom allting var så tyst & stilla. Det blir ju så dämpat vad gäller vägar osv, och det gillar jag! Dock vill någon inne i mig ha vår nu! Fågelkvitter, värmande sol och en massa knoppar och blommor! Dessutom så tycker jag synd om djuren som måste gå omkring i skogarna i -20 grader. Många fryser nog ihjäl... usch jag vill inte tänka på det. :(

Har för övrigt gott och förälskat mig i den här söta mössan från Polarn o Pyret! Lite mossgrön och gullig, den borde väl passa båda könen? :) Jag vet att det är sommar när min och Johans bebis kommer, men de små sötnosarna måste ju skydda sina små huvuden! Vad är då inte mer lämpligt än en liten mössa? :)

2 kommentarer                                                                                                                    
  Beatrice - stolt mamma till Devin ♥

Jo då. Jag har inte tagit något nytt hål, men man ser att jag haft en piercing där förut. Det är inte fult eller något. Jag har som ett litet "hål" över naveln liksom.. haha :)

2010-02-22 l 21:26:33
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
  Emma, Mamma till Tuvaliee!

Jaa, det va fina namn. :)



Hur känns det innför förlossningen då?

2010-02-22 l 21:48:19
Blogg/hemsida: http://aboutourslife.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: