5 saker

                                            Datum: 2010-02-14 Tid: 13:30:23 Kategori: Listor
På grund av tristess och att jag inte orkar ta tag i plugget så tänkte jag att jag kan fylla i lite saker, som ni kanske inte visste om mig innan.

5 saker jag gärna äter:
› Tacos (!!)
› Black & White (Mangos)
› Korv Stroganoff med ris
› Kassler- och ananasgratäng med ris.
› Lövbit med stips & persiljesmör

5 saker jag gärna gör på sommarkvällarna:
› Gungar i en stor gunga
› Är med mina fina vänner
› Badar
› Spelar kubb/minigolf/fotboll osv.
› Fotar

5 saker ni (antagligen) inte vet/visste om mig:
› När jag var liten så fick jag hålla i en lejonunge.
› Jag har alltid velat ha barn vid 19 års ålder (dock var detta helt oplanerat)
› Jag avskyr oliver.
› Jag har brutit 4 ben i kroppen. Nyckelbenet & tre ben i den vänstra handleden.
› När jag var mindre lurade jag alla i min omgivning att jag hade ätit en spindel med ketchup, bara för att verka cool.



Haha, lite pinsamt, men nu vet ni!
Tilläggas bör att handleden läkte ihop lite fel, och därför har jag nu en konstig böld på min vänstra hand.



1 kommentarer                                                                                                                    
  Sandra

Åh vad härligt..jag är med gravid=)

Är dock bara i vecka 23 går in i vecka 24..hur mycket har du gått upp i vikt..=P?

2010-02-14 l 20:40:52
Blogg/hemsida: http://gullesandis.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: