Bilder för en gångs skull ;O

                                            Datum: 2010-02-03 Tid: 19:13:06 Kategori: Blandat
Hmm, jag är fortfarande lite fundersam över de här 50 besökarna varje dag...
Nåväl, det är ju kul att ni tittar in i alla fall. :} Synd att jag är så kass på att uppdatera bara ;/

Idag stannade jag hemma från skolan också. Hade huvudvärk och mådde sjukt illa, ett tag trodde jag nästan att jag var tillbaka på ruta 1. Jag tror dock att jag klarade mig..Annars har jag inte gjort så mycket idag, mest ätit ihjäl mig. Jag är hungrig konstant, och har nog faktiskt ätit upp allting i huset som går att äta. Det här kommer sluta med att jag rullar fram...

Haha, igår tog jag lite bilder på mig själv. Jag har aldrig känt mig så ego i hela mitt liv tror jag, gud vad jag hatar det! Ska aldrig mer göra om det!! Nedan ser ni i alla fall en bild på min gigantiska mage, och en bild på min gigantiska näsa och panna. Vilken jävla panna jag har! :O Och vilken jävla näsa! :O Hoppas att den lilla bebisen inte behöver ta efter mina hemska drag. <3



Bebisen har för övrigt varit igång hela dagen. Magen riktigt bubblar!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Linda

tror jag glömde avslöja mig när du bad om det, men nu jäklar! Linda här, eh.. hur ska jag förklara vem jag är? Nu blev det ju bara svårt istället.. Vi träffades en gång på A6, du var med Emelie! haha.. Jag läser i alla fall :) söt mage btw :D

2010-02-03 l 20:42:31
  Melinda

Linda: då vet jag exakt vem du är!! :D:D Kul att du läser =)

2010-02-04 l 07:31:57
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: