Fredag & Brutus

                                            Datum: 2010-02-19 Tid: 12:49:24 Kategori: Sjukt/roligt
Hallå i stugorna :)

Igår började det snöa ordentligt framåt kvällen. Det yrde och blåste så jag trodde att jag skulle förfrysa de 4 meterna som det är mellan ytterdörren och garagedörren. Jag skulle nämligen mata Nelly, som står i garaget. Väl inne hos Nelly så tror jag att hon bet mig. Det nöp till riktigt ont i armen, och jag tror inte att det var av hennes klo. Taskigt var det i alla fall. Dock är väl jag lika taskig som låter henne sitta där hela dagarna, men jag ska snart ta in henne en sväng tänkte jag.

Annars idag så ska jag läsa i Organisation & Ledarskapsboken som jag har prov i på måndag. Antagligen är det inget tungt prov, men jag har helt tappat suget för allt plugg. Jag orkar inte! Skulle egentligen ha pluggat hela lovet, men av någon anledning så sket det sig. :/


Titta här!
Jag som älskar djur blir ju nästan tårögd av lycka över att se sådana här otroligt söta bilder! Det känns som en typisk 'Melindagrej' det här haha, att ta hand om ett djur och bli bästa vän med det. Åh! ♥ Jag kommer nog aldrig få en så stark relation till en människa som jag kan få med djur, helt fantastiskt! Såg det här hos Foki btw, så att ni inte tror att jag bara snor en massa info från henne! ;)

7 kommentarer                                                                                                                    
  - | | Carro | | -

:D

Men gud..vi som snackat om söta katter... snacka om söt BJÖRN!!! jag dör.. är skitcoolt när sånna där djur som anses "farliga" inte är det..finns ju lejon, tigrar osv också.. sjukt men häftigt.. :))

2010-02-19 l 15:12:25
Blogg/hemsida: http://carolinedream.blogg.se/
  Emma,21 år & Gravid <3

Hejsan :)

Grattis till graviditeten :)



Näe vi vet inte det,hoppas att vi får reda på det,

på det andra Ultraljudet på tisdag ;)

Vet ni vad det är för liten ? :)



Haha jag har sett han där "Björn killen"

på Oprah :D as grymmt juh :D



Kram

2010-02-19 l 17:50:07
Blogg/hemsida: http://emmaochmatte.blogg.se/
  Mamma till Adam & gravid!

Okej, spännande :) Vet du vad det blir?

2010-02-19 l 22:59:44
Blogg/hemsida: http://mammatilladam.blogg.se/
  Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

vad är nelly för djur? ;) ¨



tack för tipsen, funkade med vetekudde så nu är det mycket bättre :)

2010-02-19 l 23:22:08
Blogg/hemsida: http://majbebis08.blogg.se/
  Malin, 19 & gravid

Grattis till bebis i magen, såg att vi hade bf samtidigt :)

2010-02-20 l 00:51:56
Blogg/hemsida: http://mmylove.blogg.se/
  Milja

Jag har inte heller pluggat fastän jag skulle verkligen ha behövt göra det! xD Jag har inte ens gjort något intressant istället, bara degat. Hrmh. Dags att sätta igång nu kanske!

2010-02-20 l 11:28:53
Blogg/hemsida: http://rawrsaidthelion.blogg.se/
  Manilla, älskar min Liam

Ellerhur ! det är helt galet :O

Vaa ojdå haha, hade det inte varit för att dom skottat nyligen så hade jag varit insnöad jag med haha. Lite tur när man bor i lägenhet och inte behöver skotta själv. Hahah då hade jag väl suttit fast rejält haha.



Jag vill också ha vår :( NU!! det räcker med snö nu :(



Grattis till bebisen i magen :D !!



Kramkraam

2010-02-20 l 12:11:32
Blogg/hemsida: http://maanilla.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: