Lite alltmöjligt

                                            Datum: 2010-02-02 Tid: 11:09:07 Kategori: Blandat

Herre min skapare
...

En passande mening att börja det här inlägget med tänkte jag. I förrgår hade jag hela 77 unika besökare här i bloggen, enligt statistiken här. Kan det verkligen stämma, eller har skiten hängt sig? ;/ Hur som helst så är det väldigt dåligt med kommentarer för att vara så många besökare..;P

Det vore roligt om ni skrev lite vilka ni är osv, för jag har verkligen ingen aning! :}
Ni behöver inte, om ni vill vara anonyma, men det vore hur som helst roligt att få veta lite om er!

Idag stannade jag hemma från skolan. Hade jätteont i magen igårkväll och även nu på morgonen. Jag vet inte om jag behöver vara orolig eller inte, men som tur är så har jag en tid på MVC i eftermiddag så jag kan ju fråga då! Det här besöket är inte något som jag själv "bett om" eller liknande, utan det är ett rutinbesök där jag ska ta blodprover och liknande för att se att allting ser bra ut. Jag hoppas verkligen det! Bebisen lever ju i alla fall, det är jag helt säker på. Han/hon rör sig var & varannan minut! :)

I natt hade jag en väldigt mysig (men samtidigt rätt sjuk) dröm om min lilla bebis.
Jag födde en liten flicka som fick namnet Ayla, men hon växte snabbt och var runt 3 år efter bara några minuter. Då födde jag ett barn till, en son som fick namnet Leon och jösses vad jag hade fullt upp. Dock var båda barnen väldigt lugna, och jag hade hela tiden i huvudet "jag måste byta blöja på dem.." men det behövdes aldrig. Skönt, haha! Jag minns inte riktigt i detalj vad som hände, men jag bodde här hemma i alla fall, dock ensam med barnen och inte med mamma och pappa. Lustig dröm, betyder det att jag kommer få 2 barn i framtiden kanske? Och att det först blir en tjej? Hmm, det återstår att se! :D Jag väntar med spänning.

Kan nu konstatera att Nelly är betydligt mer sällskaplig än vår lilla sura kissekatt. Medan Missan ligger på övervåningen, intill Adams element och bredvid en död fluga, så lägger sig Nelly bekvämt till rätta i soffan intill min mage. OCH LIGGER SÅ I UNGEFÄR 30 MINUTER UTAN ATT RÖRA SIG ELLER BLI RÄDD FÖR NÅGOT! Det var ett stort ögonblick i mitt liv må jag säga, att ha en liten nin som man kan klappa och gosa med så. Jag tycker så synd om henne varje gång jag måste gå ut och lämna henne i buren i garaget. Lillan
Det roliga är att hon har blivit rumsren till på köpet. Igårkväll hade jag henne inne i ungefär 1 ½ timme, och hon höll sig hela tiden. Direkt när jag bar ut henne i buren igen så satte hon  sig och bajsade. Tack gode gud att hon inte gjorde det på mattan eller i soffan. Dock är ju bajs betydligt bättre än kiss eftersom det inte är lika blött...

Långt inlägg det här! Nu ska jag göra något annat. Spelade nyss yatzy med Adam och vann :} Fick yatzy med 4:or! Jag är beroende av yatzy :S
1 kommentarer                                                                                                                    
  Nickan

Alltså det skiljer ganska mycket beroende på var du vill läsa. Det ligger nog ifrån 14 till 18 i snitt! Sen är antagningspoängen ofta lägre om du söker till våren:) Kramar

2010-02-02 l 16:19:41
Blogg/hemsida: http://nickansdagbok.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: