Nya besökare

                                            Datum: 2010-02-15 Tid: 09:55:17 Kategori: Videos

 

Bryan Adams - Heaven


God morgon. Efter en natt full med konstiga drömmar befinner jag mig äntligen vid datorn igen. Vaknade ett antal gånger och gick på toaletten, usch det är inte roligt kan jag lova er. Men, bebisen trycker ju på lite extra nu när den är så "stor" och jag är ju glad bara han/hon växer! Som sagt så hade jag fullt med konstiga drömmar inatt, bland annat att jag, Cajsa, Marie & Milja bröt oss in i ett hus för att stöka till. Sedan kom husets ägare hem och vi smet ut genom altandörren i tron om att vi klarat oss undan. Dock lyckades någon snubbe i en bil att fota oss mitt i rymningen vilket ledde till att snart alla tidningar hade en suddig bild på oss på förstasidan. Mina föräldrar tyckte att det var likt mig på bilden, men jag tvärvägrade haha. Jösses säger jag bara...mysko dröm!

 

På tal om någon annat så hade jag igår hela 101 unika besökare, det är inte var dag! Men det är riktigt roligt, och jag ser att jag fått mer följare via bloglovin! ♥ Känn er välkomna små människor, även om man kanske inte kan känna sig välkommen in i en blogg?! Nåväl, kul att ha er här i alla fall, hoppas ni stannar! :)

 

3 kommentarer                                                                                                                    
  hanna

tack så myckt

aah det är den :)

2010-02-15 l 10:20:55
Blogg/hemsida: http://hannaslycka.blogg.se/
  Ine Henriksen

:)

Ha en fin dag!

2010-02-15 l 10:43:36
Blogg/hemsida: http://inehenriksen.blogg.se/
  ♥ L A I L A ♥

hehe nee vet inte det än, men ska nog kolla det snart tänkte jag :)

2010-02-15 l 14:14:38
Blogg/hemsida: http://lailaaziz.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: