Stängd pga. snö

                                            Datum: 2010-02-23 Tid: 10:55:29 Kategori: Sjukt/roligt
"Skolan är stängd idag tisdag (23/2) och onsdag (24/2) pga stora snömängder på taket. Beslut fattat av Skövde i natt. Det går ej att komma in på skolan. Skolledningen hör av sig om läget förändras via SMS & e-post."

Det här är nog det mest underbara sms:et jag någonsin fått. Jag blev så lycklig när jag läste detta tidigt i morses. Jag har aldrig varit med om maken till snö alltså, förutom den gången vi blev insnöade när jag var liten. Det var dock så länge sedan att jag knappt kommer ihåg det. Jag kanske borde ge mig ut och skotta gången fram till huset, men å andra sidan kanske jag inte borde det. Orden "det kan ju sätta igång" har skrämt mig lite väl mycket för att jag ska vilja göra något så påfrestande just nu.

2 kommentarer                                                                                                                    
  Emma, Mamma till Tuvaliee!

Ja jag håller helt med, klart man bryr sig om sina barn och är orolig, oavsett. Det kommer aldrig att försvinna!



Gällande förlossningen, det är bra att du känner som du gör. Spännande som tusan va det, jag kommer ihåg själv hur jag kände! :) Tänkt på smärtstillande & så?

2010-02-23 l 12:13:21
Blogg/hemsida: http://aboutourslife.blogg.se/
  Petra

Lite skönt att skolan är stängd pga det. :)



Sv: Ja, testa kakorna med mjölk till. Man ska doppa de i mjölk. Jag lovar, det är mycket godare. :)

2010-02-24 l 18:51:42
Blogg/hemsida: http://linnea84.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: