4 januari 2010

                                            Datum: 2010-01-04 Tid: 12:31:54 Kategori: Julia
Idag har jag och min nos som sagt 14 månader tillsammans! :)<3
Det är förjävligt att smärtan i magen/benen har kommit tillbaka, och jag ber för att inte spy upp restaurangmaten.. Jag vill ju ha en mysig dag med min älskling <3

I morses ringde jag till MVC för att se vad de hade att säga om min situation. Det blev bestämt att jag ska dit i morgon och lämna ett litet urinprov (roligt för er att veta;)) och jag hoppas på det bästa. Dock är jag glad så länge magen inte gör ont, och barnet sparkar, för då borde det ju inte vara någon fara där i alla fall. :}

Än så länge så har jag bara ätit frukost idag, och sett hur Missan förtvivlat upptäckt att hennes matburk var tom. Hoppet lämnade henne nästan ett tag..Trots synen av en tom burk så satt hon ändå och liksom väntade på att den skulle bli full med mat igen, lilla tatten! ;)

Nu ska jag göra mig i ordning inför middagen, fräscha upp mig lite!
Ha en fin dag, puss & kram
4 kommentarer                                                                                                                    
  Din man <3

Noos :D gulligt... jag älskar dig ! blir gott med mat

2010-01-04 l 12:36:57
  Anonym

man ser inte inläggen när man trycker på direkt länk från bloglovin, fixafixa (a) orkar inte gå till startsidan varje gång jööö :D haha

2010-01-04 l 12:57:06
  Melinda

Anonym: shit jag märkte detta nu! :O Ska fixa det så fort jag kommer på vad det kan vara för fel xD

2010-01-04 l 13:01:48
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
  Tobias

Det är asgott :D ska lätt prova black & white där någon dag ;)

2010-01-04 l 17:29:59
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: