Avsvalnat intresse

                                            Datum: 2010-01-30 Tid: 18:46:35 Kategori: Foton

 

 

Intresset för fotografering har svalnat lite, tyvärr! Jag tror att den främsta anledningen till det faktiskt är att jag inte ser bra längre. Det som jag när jag väl tar kortet tycker är bra skärpa, är alldeles suddigt när jag sedan ser bilden på datorn. Gud vad tråkigt! Bilden ovan föreställer i vilket fall som helst en smyckeshängare. Smyckena hänger dock högre upp, och det är bara pärlorna (kjolen på "smyckesdockan") som syns. Hmm, bilden har väl sin charm på något vänster, antar jag! ;}

Nu ska jag gå ut och mata Nelly, som sitter ute i garaget alldeles ensam!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: