Betyg so far

                                            Datum: 2010-01-31 Tid: 18:46:30 Kategori: School
1:an
G: Programhantering
G: Engelska A
G: Matte B
VG: Företagsekonomi A
VG: Naturkunskap A
VG: Matte A
VG: TMS (Teknik Människa Samhälle)
MVG: Svenska A

2:an
IG: Matte C
IG: Webbdesign
G: Historia A
VG: Näthandel A
VG: Idrott & Hälsa A
VG: Teknikutveckling & företagande
VG: Engelska B
MVG: Estetisk verksamhet musik
MVG: Grafisk kommunikation A
MVG: Näthandel B

3:an
G: Företagsekonomi B
VG: Textkommunikation A
MVG: Svenska B


Haha jag tittade igenom mina betyg lite för jag känner mig rätt värdelös när det gäller skolan.
Dock inser jag ju nu att mina betyg inte är så dumma trots allt! Jag har 2 förbaskade IG:n, men jag har ingen annan än skylla än mig själv med tanke på att jag gav upp de kurserna i takt med att de började..Dessutom gör de bara 200 poäng i mitt betyg, och man får ju gå ut med 250 poäng IG så det är ju lugnt! Om man tittar på tvåans kurser och betygen där så är de ju riktigt bra (gud vad jag är självgod! :O) men de hade antagligen inte sett likadana ut om jag ägnat en massa tid åt matten och webbdesignen. Jag är nöjd ändå! ;D
Gud vad jag blottar mig egentligen! ;O Betyg kanske är något man ska hålla sig för sig själv? Jag vet faktiskt inte..

xoxo
4 kommentarer                                                                                                                    
  Elin

Tack så mycket! :D♥

2010-01-31 l 21:31:31
Blogg/hemsida: http://alwaysmiine.blogg.se/
  Mamma till Adam & Gravid

Tack så mycket :)

Jag måste erkänna att det inte var ett namn jag hade i tankarna när jag väntade honom, jag tyckte inte alls om det & så kom det ut en Adam i alla fall haha, jag ville ha något ovanlig som Kian men han såg inte ut som något sånt & jag och pappan hade jätte svårt att komma på något sen såg vi båda att han var en Adam och då blev det de haha :)

2010-01-31 l 22:28:48
Blogg/hemsida: http://mammatilladam.blogg.se/
  Nickan

Ja det ska bli underbart med en Resa! Får jag hålla tummarna när jag är där att din bebis ploppar ut.



Ja Skåne är fint:) Men så himla långt är det inte, jag älskar göteborg och funderar på att plugga där uppe, göteborg ligger väl nära där du bor då? Jag har precis börjat läsa turismkursen så försöker dra nytta av mina kartkunskaper! Haha



Ha en trevlig dag. Kram

2010-02-01 l 08:25:12
Blogg/hemsida: http://nickansdagbok.blogg.se/
  Beatrice, mamma till Devin ♥

Ja visst var han/den! Christophers son, han var ju smart också! ;P

2010-02-01 l 19:13:03
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: