ICE COLD

                                            Datum: 2010-01-09 Tid: 15:38:43 Kategori: Foton


Det är verkligen svinkallt i hela huset. I sånna här tiden blir inte tempen högre än runt 20 grader i vårt lilla hus. Trots en värmepump och element + en jacka lagd vid ytterdörren för att hålla kylan borta så går jag runt och fryser konstant.

Meeen, jag ska inte klaga! :D Man får ju UNDERBARA bilder i detta FANTASTISKA väder. Jag vill aldrig att det ska försvinna. Solen & snön och framför allt träden är ju hela underbara. Så fint när snön ligger på grenarna och gör hela världen alldeles ljus och fylld av kärlek. ♥ Haha ;)

Bilden ovan är tagen vid Mullsjön, och själva motivet är ett vasstrå med den igenfrusna sjön i bakgrunden. En perfekt sjö för övrigt; inte alls djup, fryser på vintern och är jättevarm på sommaren. Det enda trista är väl att det är en del loppor där i, men det får man väl leva med. Jag har åkt mycket båt där i faktiskt, och en gång körde jag så snabbt att en handduk flög i och sjönk till botten. :( Jag har fortfarande inte kommit över den sorgen..
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: