Jag är arg

                                            Datum: 2010-01-13 Tid: 20:09:42 Kategori: Filosofi
Fan vad jag är sur. Idag har jag verkligen insett att livet är sjukt orättvist, och jag tycker inte om det! Jag försöker tänka positivt genom att tänka på att jag är gravid i 22 veckan (något som många kämpar för men som kanske inte går), och även allt annat som jag har och vara glad för. MEN, trots det fantstiska som jag har så får jag inte ro i sinnet.

Nåväl, jag ska inte gå in på det mer här & nu.
Tidigare idag skickade jag in en liten inlämning till Företagsekonomi B, vilken är den sista inlämningen för mig i den kursen. Nästa torsdag har jag ju prov, och JÖSSES vad det verkar svårt. 3 kapitel i boken ska vi kunna (det var 5 till förra) så det borde ju gå hyfsat snabbt att läsa igenom det. Men den här gången handlar det om Bokslut, dvs. en massa svåra begrepp och tabeller och skit.

Ska fortsätta att titta på tv nu, vet inte riktigt vad det är vi kollar på. Simpsons förmodar jag, som vi brukar. ><
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: