Ledig dag

                                            Datum: 2010-01-23 Tid: 12:23:59 Kategori: Vardagslyx

Jag klarade mitt företagsekonomiprov! Med andra ord får jag G i det ämnet nu och behöver inte oroa mig mer över det. I och med att det är en så pass stor kurs så skulle ett VG sitta fint, men vafan...godkänt duger väl det med!

Tänkte ha en pluggfri helg nu och istället ta itu med allt plugg på måndag! Med andra ord ska jag bara slappa idag, och det behövs känner jag. Det tar på krafterna att vara gravid och jag känner mig ständigt trött, slö & varm! I morgon går jag in i vecka 24 (!!) redan, herrejösses det känns ju som att jag nyss gick in i vecka 23. Vart tar tiden vägen? När man väl är i skolan går allting grymt fort, så jag antar att jag snart sitter här med en liten mysig bebis! :} Och jag antar att jag även snart sitter här med en bebis som har vuxit upp och tagit studenten. Jösses!
Veckorna flyger fram vill jag lova!

Såg ni på Let's dance igår?
De absolut bästa enligt mig var Mattias & Claudia. De kommer nog gå långt, jag hoppas det i alla fall! Dock tycker jag att den roligaste att titta på är Willy, så jag hoppas att han är kvar ett tag till också! Vem vet, han kanske tar hem alltihop? ;) Det beror ju på hur folk röstar...

Nu ska jag göra något annat kul... ;)
Ha en fin dag =)

3 kommentarer                                                                                                                    
  Beatrice, mamma till Devin

Tiden går fort såhär i slutskedet på graviditeten :)

2010-01-23 l 14:42:40
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
  Anton

Jag hoppas att graviditeten fortsätter gå i sånhär rasande takt, då är jag ju snart klar med gymnasiet, eller vi. :P Sen får man ju träffa den lille ♥.



Har också en pluggfri helg... Skräll =)

2010-01-24 l 11:28:38
  Milja

Tack för din kommentar, den gjorde mig glad :)



Jag vet att jag kommer hitta kärleken igen, när jag är redo, och då kommer det vara underbart! Fast jag vet inte, jag vill typ inte att han ska ändra sig, jag vill inte vara tillsammans med ett svin och ärligt talat har jag ingen lust att vara kompis med honom heller. Det är så livet är ibland och det finns ingenting att göra åt det, bara njuta av det man har och gå vidare :)



Grattis till ditt godkända företagsekonomiprov också, det var superbra gjort!

2010-01-24 l 19:25:32
Blogg/hemsida: http://rawrsaidthelion.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: