Mitt 2009

                                            Datum: 2010-01-04 Tid: 22:16:23 Kategori: Blandat
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Väldigt mycket. Det största är att jag blev gravid! Var även i Italien för första gången.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några löften...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp!
4. Dog någon som stod dig nära?
Min älskade kanin Ella dog i våras :(
5. Vilka länder besökte du?
Spanien, Italien & Danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Det enda jag 'saknar' nu är lilla bebisen, men det är nog mer än längtan! Så nej :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
10/2 när Nelly flyttade in. 19/4 när Ella dog. 8/12 när jag var på ultraljud.
8. Vad var din största framgång 2009?
Oj.. hah ingen aning! Att jag fick MVG i Grafisk kommunikation kanske!?
9. Största misstaget?
Övervägt abort! Fy vad hemskt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Varit relativt frisk för en gångs skull, förutom 10 veckors illamående i höstas! Jag kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt aldrig drabbades av svininfluensan! *Peppar peppar..*
11. Ditt bästa köp?
Graviditetstest? Hah nej jag vet inte :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat antagligen, och godis.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick reda på att jag väntade barn, och när jag sedan bestämde mig för att behålla det!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Det är nog en hel del, men inget som jag kommer på såhär på rak arm!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare skulle jag tippa på! :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort mer saker för min älskade <3 Visat honom hur mycket jag älskar honom osv. :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lyssnat på ovärda saker.
18. Hur tillbringade du julen?
Här hemma i Hjo med min familj, det var mys!
19. Blev du kär i år?
Ja, jag blir hela tiden nyförälskad i Johan ;) :)
20. Favoritprogram på TV?
Lie to me, Bonde söker fru, Idol osv.
21. Bästa boken du läste i år?
Fyrvaktaren av Camilla Läckberg.
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Gud, jag fyller ju i februari så det minns jag inte..        
23. Något du önskade dig men inte fick?
Inget jag kan komma på..
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var i skolan eftersom det var en onsdag, haha! Min första lektion var matte c minns jag, som jag för övrigt fick IG i sen.
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre illamående. Men eftersom jag tror att allt har en mening så var det antagligen meningen att jag skulle må så illa som jag gjorde. Antagligen hade jag drabbats av svininfluensan om jag gått i skolan som vanligt. :/
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Så som jag brukar ha det. Rätt tråkiga kläder med andra ord. Höstens stil var dock mer pyjamas..
27. Vad fick dig att må bra?
Johan och mina djur och vänner
28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp!
29. Vem saknade du?
Mina älskade djur
30. De bästa nya människorna du träffat?
Jag tror inte jag har träffat några nya människor.. :S
31. Vad är det allra bästa med år 2009?
Att det äntligen är slut och att nedräkningen inför förlossningen kan börja :)
32. Vad har du för förväntningar på år 2010?
Mycket kärlek, hehe ;) Mys, glädje och allt annat som är underbart! :D

3 kommentarer                                                                                                                    
  Natalie [Gotlänninng och foto]

hihi, de kan jag förstå.

grattis :D

sovit gott? kram

2010-01-05 l 00:59:56
Blogg/hemsida: http://ringbomm.blogg.se/
  nawis^^

sv: tack!! ja, visst är dem söta!!

2010-01-05 l 16:28:36
Blogg/hemsida: http://nawis.blogg.se/
  din nos <3

fint älskling =)

2010-01-06 l 12:29:19
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: