Reklam ang. mobbning

                                            Datum: 2010-01-12 Tid: 18:20:58 Kategori: Videos

Den här reklamen är så himla fin tycker jag!

Att bara genom att alla människor ser vad det är som händer och verkligen glor på 'mobbaren' kan få honom att sluta dumma sig, är rätt otroligt! Tycker dock att det är synd att det antagligen aldrig kommer vara så i verkligheten. Det är ju ytterst sällan som rätt personer är på rätt plats vid sådana här tillfällen. "/ Menmen, jag älskar den söta lilla hunden som även den stirrar på den taskiga mobbaren, haha så söt. :}

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: