74,5

                                            Datum: 2010-06-03 Tid: 11:46:08 Kategori: Blandat
kilo alltså.
Jag går sakta men säkert ner alla graviditetskilon, men det tar sin tid. 86 kg var jag uppe i som allra mest, så lite har ju försvunnit på 12 dagar i alla fall! :}

Dagen började idag vid 07:30 av att Julia låg och jollrade för sig själv i vagnen. Johan sov över här inatt vilket resulterade i lite extra skrik, undrar varför?! Hon åt och åt och åt, ända tills hon spydde upp en massa överskott på min axel och i mitt hår. Det blev att gå upp och ta en dusch!

Solen skiner (idag med) och dagens planer är att gå till BVC i eftermiddag. På vägen dit ska vi gå förbi Cajsa så att vi kan ses lite, trevligt! ♥

Har inte så mycket mer att dela med mig av just nu. Julia sover och jag funderar på att gå ut en sväng. Det jobbiga är bara att solen går i moln titt som tätt och då blir det ju svinkallt!! :S

Puss och kram :)
1 kommentarer                                                                                                                    
  dinosaurie

HHAHAH hon skriker inte alls MER för att jag är DÄR... hon skrek ju mer än någonsin nu ;-) Det är nog slump... pusspuss <3<3<3nose

2010-06-04 l 22:24:14
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: