Johan har tagit studenten!!

                                            Datum: 2010-06-11 Tid: 19:54:28 Kategori: Blandat
Idag har min älskade älskling äntligen tagit studenten, GRATTIS NOS! :D Du var så fin i din kostym. ♥
Äntligen är skolan över för både min och hans del, vilket känns rätt skönt faktiskt! Okej jag ska läsa in ämnen, men jag räknar det inte som skola ändå...;) Jag kom nyss hem från hans lilla släktkalas som var hemma hos honom. Jag hade med mig presenter från min familj i form av en paradisask och en liten studengubbe att hänga om halsen. Det bjöds på smörgåstårta och vanlig jordgubbstårta, det var gott!

...dock åt jag inte så mycket eftersom jag ätit smörgåstårta och cheescake hemma innan! Farmor var här en sväng och vi firade både att min bror får sommarlov och att jag har tagit studenten. Fick pengar av henne förra veckan, även en fin blombukett och en liten studentgubbe. Idag fick jag istället en liten present av mamma och pappa i form av ett fint guldhalsband med ett litet hjärta. Dessutom en god chokladkaka och ett kort! :} Livet är underbart! ;)

Nu blir inlägget lite konstigt eftersom jag tar dagen baklänges, men det går nog bra ändå hoppas jag! Dagen började i alla fall vid halv 8 för min del när jag kände att Julias blöja behövdes bytas och efter det var hon så pigg så det var ingen idé att lägga sig igen. Åt lite frukost och gjorde sedan mig i ordning för att åka ner och klippa mig. Efter 4 timmar hos frisören gick jag därifrån, 1650 kr fattigare. FATTAR NI!?!?! Hur sjukt dyrt är det inte??? Det blev väl hyfsat bra i alla fall. Aningen mörkare och med lite slingor, ingen större skillnad egentligen. "/ Haha det känns ju lite pissigt. Fick även noppade ögonbryn, det känns skönt att de är fixade!

Efter besöket hos frisören köpte jag te inne på Njuta, 5 st bodysar till Julia i rosa färger, en tavelram på Hem & Hobby där jag har satt in kortet på vår lilla familj (visar er en annan dag!) och SEN fick jag skjuts hem! ;)

Det var min lilla dag det! Jag visar bilder på typ, håret, ögonbrynen och halsbandet i morrn tror jag! =) Om tillfälle finns! ;)

Ha det bra, pusspuss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: