Promenad i solskenet

                                            Datum: 2010-06-02 Tid: 18:00:58 Kategori: Foton

 

Jag & Julia var ute på en promenad förut i solsketen och värmen. Självklart var kameran ett måste att ta med, och ovan ser ni några bilder. Fåren går precis intill husen där jag bor, mysigt! (Dock är det inte mitt hus man ser i bakgrunden, men det är på min gata.) Får är väl för härliga!!

 

Farmor var här en sväng förut och lagade fläskfilé åt mig. MUMS vad gott det var, jag åt upp nästan allt kändes det som. Julia bajsade ner hela skötbordet förut också vilket resulterade i ett gäng kletiga handdukar, usch! Annars har jag inte gjort så mycket mer idag än att ha solat, tittat på reprisen av Lost på tv och ammat. Jag tror minsann att solen tog lite idag för min kropp svider!

 

Inget inlägg utan en bild på lilla Julia! ;) ↓

(lite pojkig idag med jeans;))

1 kommentarer                                                                                                                    
  Sophie mamma till Nellie

Fina bilder! Jag har med tagit en massa bilder på äppelblom! :)

Så söt hon är! Kram!

2010-06-03 l 21:18:39
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: