Alltid lättast att vara två

                                            Datum: 2010-05-08 Tid: 17:21:52 Kategori: Blandat
Regnet öser ner och jag blev så inspirerad av allt vatten att jag tog mig en dusch! :} Nu sitter jag här och doftar gott samtidigt som håret fortfarande är blött och droppar då & då... Jag frågade Johan ifall han också ville duscha, men hepp. Han var dock snäll och hjälpte mig med att tvåla in ryggen och tvätta fötterna, något som är otroligt jobbigt när man är så otymplig!

Mamma och pappa åkte till Danmark igår men kommer hem ikväll, om några timmar. Mamma hade tydligen köpt lite mer bebiskläder i form av en liten jacka och ett par byxor i turkos, det blir säkert kanonbra! Jag, Johan och Adam lagade tacos förut som vi åt upp, det var gott! Resten av dagen har vi bara suttit och inte gjort något, så otroligt tråkigt! Nelly var inne en stund också, men nu sitter hon ute igen. Som tur är har hon tak över huvudet så att hon slipper regnet. ;}

Hmm, ikväll ska vi titta på film. Igår såg vi Pulp Fiction och idag är det dags för Predator. Haha jag har sett båda filmerna innan, men mitt minne suger hårt så det spelar ingen roll om jag ser dem igen. Det var trots allt ett år sedan jag såg de båda filmerna senast.. I Predator så är ju bland annat Arnold Schwarzenegger medverkande, det gillar vi! ♥

Lägger in en liten bild på min mage, såsom den såg ut för 7 veckor sedan. Jösses vad tiden går. Jag tror till och med att jag minns när jag tog den här bilden, och då har jag ändå dåligt minne!
Ha en fin lördag, eller en så fin lördag som det går i det här vädret. :} Nu är båda mina sötvänner utomlands och låångt bort från sina små kattisar. Marie befinner sig på Island och Cajsa i Turkiet. Nåväl, så snabbt som tiden går nu så är de snart hemma igen. ;} Hoppas de får en kul tid där borta, men det är jag säker på! :}
2 kommentarer                                                                                                                    
  W - ung tvåbarnsmamma

jag förstår det! , längtan sådär i slutet är oendlig! så stor och jobbig. tiden efteråt är obeskrivlig och känslan är ett lyckorus som fortsätter spöda runt i kroppen, samtidigt som man saknar den där jobbiga magen med dessa underbara rörelser. haha ganska konstig blandning. =)

2010-05-08 l 18:51:35
Blogg/hemsida: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
  Jessica 20 & Gravid v39

Hej, nej ingen av oss har så långt kvar då :) Jaa jag känner samma sak även om förlossningen i sig inte känns så roligt, men resultatet är ju det bästa med livet :)



Hur har din graviditet varit?

kram

2010-05-08 l 22:21:50
Blogg/hemsida: http://wahlqvist.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: