Ber om ursäkt...

                                            Datum: 2010-05-25 Tid: 21:53:51 Kategori: Blandat
Hej på er kära ni :)
Förlåt för att det inte har kommit någon förlossningsberättelse ännu som jag lovade att jag skulle skriva! Precis när jag satte mig ner vid datorn förut för att börja så vaknade lilla Julia av magont. Stackarn har inte riktigt blivit av med all såndär jobbig bajs som de har i början ännu så det trycker på i hennes lilla mage...:/ Hur som helst så har kvällen gått åt till att trösta lilltjejen och försöka mata henne så mycket som möjligt. Just nu sover hon så sött, men det känns som att en jobbig natt väntar!
(Hon sov i och för sig hela natten till idag så jag ska inte klaga för mycket :))
Lovar att skriva om förlossningen i morrn i alla fall, någon tid på dygnet måste jag ju hinna med det! =)
Sov gott nu allihop, kram på er!
3 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie longlegs

Det är ingen fara Melinda, vi har förståelse för det. Skriv när du är redo, gå å njut av din fina skapelse <3

2010-05-26 l 00:08:02
  Beatrice, Devins mamma.

Shit, vilken lyx! Devin sov en HEL natt första gången när han var runt 6 månader. Haha.

2010-05-26 l 10:42:25
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
  Sandra Ström

Som sagt, det har nog de flesta förståelse för.. att förlossningsberättelsen kommer när den kommer. Det är ganska självklart att din lilla julia kommer i första hand. Stackarn som lider av magproblem :/ Hoppas det går över snart. Jag väntar med spänning på förlossningsberättelsen. Men tycker du ska ta tiden till julia sålänge, bättre att ta det när hon sover eller är sysselsatt med något så du får lite tid över. MEN, det är ingen som dömmer dig för att den inte kommer ut direkt. :) Ta hand om er, <3

2010-05-26 l 11:17:25
Blogg/hemsida: http://Mammatillannie.bloggplatsen.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: